School.org.ua
веб-сайти освітніх закладів України

Новини порталу School.org.ua

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Національна гаряча лінія для дітей та молоді

Одним з важливих складників гармонійного та всебічного розвитку дитини є емоційний розвиток. Це здатність відчувати, розуміти та проявляти свої емоції. Тож важливо говорити з дитиною про емоції, тому що це допомагає їй краще розуміти себе, будувати здорові стосунки з навколишнім світом та справлятися з різними труднощами. Таким чином формується емоційний інтелект дитини. Коли дитина вчиться розпізнавати, називати та виражати свої почуття, вона розвиває емоційний інтелект. Це допомагає їй краще контролювати емоції та реагувати на різні ситуації. Якщо дитина не розуміє, що з нею відбувається, вона може відчувати страх, розгубленість і тривожність. Розмови про емоції дають їй інструменти для подолання стресу та показують, що всі почуття абсолютно природні та нормальні. А коли дитина знає, що її почуття важливі, вона відчуває більше впевненості у своїх думках та вчинках, що допомагає їй рости емоційно стійкою людиною. Як допомогти дитині говорити про емоції? Будьте відкритими — діліться своїми почуттями, щоб показати дитині приклад. Не знецінюйте її/його почуття, навіть якщо вам здається, що це дрібниця. Для дитини це може бути серйозно. Навчіть дитину справлятись зі своїми емоціями — глибоке дихання, малювання, спортивні активності, розмова з близькими людьми. ☝️Пам’ятайте, що коли дитина знає, що її почуття та думки важливі, вона росте впевненою та відкритою людиною. Якщо вам потрібна консультація — телефонуйте або пишіть на Національну гарячу лінію для дітей та молоді. 📲116 111 📞0 800 500 225 Telegram: @СHL116111 Instagram: сhildhotline_ua Facebook: childhotline.ukraine Підготовлено Громадською організацією "Ла Страда-Україна" та ЮНІСЕФ Україна UNICEF Ukraine за фінансової підтримки уряду Республіки Корея.

17:19 30.04.2025

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Національна гаряча лінія для дітей та молоді

😱Останнім часом серед дітей та підлітків у соціальних мережах стала популярною гра “Червоні двері, жовті двері”. На перший погляд вона може здатись звичайною забавкою, проте насправді гра може негативно вплинути на психіку та навіть призвести до розладів та хвороб. Провідники вводять гравців в стан легкого трансу — щось подібне до гіпнозу. Гравці “подорожують” уявним коридором, у якому відкривають кольорові двері і описують, що вони бачать. Все це може здаватись просто фантазією, проте стан свідомості змінюється, а діти чи підлітки натомість можуть не тільки зіткнутись з порушеннями сну та панічними атаками, а і отримати психологічну травму. ‼️Які ризики та небезпеки несе ця гра? Для того, щоб зануритись в цей стан, провідники масажують скроні і зачіпають поверхневу артерію, яку легко можна передавити. Таким чином порушується кровообіг, що може призвести до несподіваних наслідків. Не варто забувати, що це робить дитина/підліток без фахової підтримки чи контролю і це само по собі вже небезпечно. Нічні жахи, підвищений рівень тривожності та панічні атаки, які можуть з’явитись після цих “подорожей”, адже це гра з підсвідомістю і невідомо, як це може позначитись на вразливій психіці дитини чи підлітка. Окрім цього, дитина чи підліток може втратити контроль над собою і “застрягнути” в цьому уявному просторі. Таким чином людина перестає розрізняти гру та реальність, а про наслідки цього можна тільки здогадуватись. Як і кожна гра, ця теж має свої умови. Як кажуть самі підлітки, розпочати гру можна при обов’язковій умові — в жодному разі не казати батькам про існування самої гри. Тож слідкуйте за емоційним станом дитини. Тривожність, страх, поганий сон — це ті сигнали, які не можна ігнорувати. Якщо ви помічаєте це за своєю дитиною, запитайте, чи знає вона про гру. Поговоріть з дитиною/підлітком. Важливо, щоб дитині/підлітку не було страшно сказати вам правду, тому говоріть спокійно, без осуду. Поясніть ризики. Просто дайте зрозуміти, що психіка дуже вразлива і ця гра може дуже негативно на неї вплинути. Якщо вам потрібна психологічна консультація — звертайтеся на Національну гарячу лінію для дітей та молоді. 📲116 111 📞0 800 500 225 Telegram: @СHL116111 Instagram: сhildhotline_ua Facebook: childhotline.ukraine

17:16 30.04.2025

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Як комунікувати одразу після травмуючої події

Як комунікувати одразу після травмуючої події Коли стається травмуюча подія - дуже швидко, в перші хвилини у людини проявляється гостра реакція на стрес. Комунікація з людиною в гострий період стресової реакції (наприклад під час панічної атаки) має бути особливо обережною та підтримувальною. Ось ключові принципи спілкування в такій ситуації: ✅ 1. Забезпеч безпеку — фізичну та емоційну Скажи спокійно: “Ти в безпеці. Я поруч.” Забери людину з небезпечного або шумного середовища, якщо можливо. Не торкайся без дозволу — це може посилити реакцію. ✅ 2. Будь спокійним і простим Говори повільно, м’яко, короткими фразами. Не нав’язуйся, не став багато запитань. Наприклад: “Я тут. Ми можемо просто посидіти. Дихай разом зі мною.” ✅ 3. Сконцентруй увагу на “тут і тепер” (заземлення) Допоможи людині повернутися в реальність: попроси назвати 5 речей, які вона бачить, чує, відчуває. Запропонуй тримати в руках щось (пляшка з водою, камінець). Запропонуй подихати разом — повільний вдих на 4, видих на 6. ✅ 4. Не тисни і не змушуй говорити Людина може бути в шоці, замороженому стані або мати флешбеки. Не питай: “Що сталося? Чому ти плачеш?” Краще скажи: “Якщо захочеш — я вислухаю. Якщо ні — я просто посиджу з тобою.” ✅ 5. Нагадуй про контроль Стрес позбавляє відчуття контролю, тому: “Ти сам/сама вирішуєш, коли і про що говорити.” “Ми можемо вийти звідси, якщо хочеш.” “Ти не зобов’язаний(а) нічого пояснювати.” ✅ 6. Після стабілізації — м’яко запропонуй підтримку Наприклад: “Може, ми знайдемо, з ким поговорити — лікар, психолог? Я можу допомогти.” Не змушуй, щоб не знецінити досвід. Далі кілька корисних порад (гортайте карусель)

17:00 30.04.2025

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Безкоштовна психологічна/психотерапевтична допомога військовослужбовцям, ветеранам та їх сім’ям

18 ресурсів безкоштовної психологічної/психотерапевтичної допомоги військовослужбовцям, ветеранам та їх сім’ям Оригінал файлу для роздруку А4 тут: https://drive.google.com/.../1EmgZqczfnrrsQ8PheoW.../view... Більше організацій допомоги військовослужбовцям тут: https://docs.google.com/.../1kEGgRhx9M0xfC9RVOces.../edit...

16:52 30.04.2025

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Психотерапевтична допомога українцям

Друзі, передайте далі, будь ласка! Люди потребують допомоги, а що робити, зазвичай не знають. Ось віконце допомоги 🪟! Центр психічного здоров’я Національного університету «Києво – Могилянська академія» надає безкоштовну психотерапевтичну допомогу українцям, які проживають в країні або знаходяться на окупованих територіях . Центр пропонує 12 сесій 1 раз на тиждень тривалістю 50 хвилин в онлайн або в очному форматі (м. Київ, м. Дніпро). Якщо Ви, або Ваші близькі мають ознаки депресії, тривоги, сильного напруження, безсоння, відчуття невизначеності, безсилля, провини, пережили травматичні події, маєте суїцидальні думки та важкі спогади, будь ласка звертайтеся до нас для отримання безкоштовної конфіденційної допомоги! Центр має десятирічний досвід психологічної допомоги, який ґрунтується на передових світових практиках подолання стресу та травми. Ми знаходимося за адресами: м. Київ, вул. Дмитра Годзенка, 2/4 (м.Звіринецька) м. Дніпро, вул. Старокозацька, 48а Наш сайт: https://kmarehab.com/ Сторінка в Фейсбук: https://www.facebook.com/kmarehab Телефон для попереднього запису (з 9.00 до 17.00): 0800333234 0668251999 Або заповніть онлайн форму: https://docs.google.com/.../1zXuj0Ij78To6Gzfm90i3k2L.../edit

16:41 30.04.2025

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей"

ДКА з професії «Електрозварник ручного зварювання; слюсар із складання металевих конструкцій»

Сьогодні крок у світле, щасливе, успішне майбутнє зробили випускники групи ЕЗК-2-2, які завершили навчання та захистили свої дипломні (творчі) роботи.

15:58 30.04.2025

Код для вставки на сайт