Новина з сайту: Великоновосілківський професійний ліцей
Модуль: Настільний теніс. Урок № 69 Подача "маятник" зліва 21.03.2022
переглянути відео і запам'ятати19:03 20.03.2022
Новина з сайту: Великоновосілківський професійний ліцей
Модуль: Настільний теніс. Урок № 69 Подача "маятник" зліва 21.03.2022
переглянути відео і запам'ятати19:03 20.03.2022
Новина з сайту: Волноваське професійно-технічне училище
Урок №62 Тема: Облік поточних зобов’язань за векселями виданими.
21.03.202214:48 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Онлайн-школа Prosvita для учнів 1-11 класів
Привіт, друже! Ми створили для тебе безкоштовний онлайн-простір PROSVITA для навчання з цікавими заняттями від найвідданіших експертів.11:44 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Авторами репрезентовано інноваційні адаптивні технології навчання дітеий з інтелектуальними порушеннями.11:41 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Посібник "Гіперактивна дитина"
Жива, рухлива, активна дитина — що в цьому поганого? Автор посібника розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання їх у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі.11:39 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Книга "Дитина із синдромом Дауна"
Ця книжка адресована батькам дітей із синдромом Дауна, корекційним педагогам і вихователям навчальних закладів. Як свідчить досвід багатьох краіїн світу, люди із синдромом Дауна стають повноцінними членами суспільства, діти можуть ходити у звичаийні дошкільні заклади та школи, дорослі — знаходити роботу та створювати сім’ю. Необхідно лише допомогти дитині із синдромом Дауна знайти своє місце в житті. Для цього батьки повинні знати якомога більше про особливості розвитку їхньої дитини, їхні можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання. Автори пояснюють, який потенціал у дітей із СД, що таке рання комплексна допомога, які заняття необхідні таким дітям, як підготувати дитину із синдромом Дауна до шкільного навчання, які існують спеціальні методики тощо.11:37 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Посібник "Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку"
У цьому посібнику розглядаються особливості інтелектуальних порушень у дітей з урахуванням реалій і перспектив. Цей путівник для батьків допоможе їм зрозуміти власну дитину й усвідомити те, що інтелектуальні порушення не є вироком. Батьки знайдуть тут поради щодо того, як має навчатися дитина, як її можна підготувати до школи та які види діяльності доцільно практикувати в родині. Автори описують стратегії батьків у позитивному впливі на психологічний розвиток дитини, надають рекомендації з розвитку в дитини вмінь та навичок самообслуговування. Посібник містить відомості щодо подальшої професійної орієнтації у майбутньому житті дитини.11:36 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаціи?но-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями.11:34 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
У навчально-методичному посібнику висвітлюються методичні рекомендації щодо навчання дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах дистанційного навчання. Авторами висвітлено питання організації та методичного супроводу навчання дітей в домашніх умовах; представлено для ознайомлення батькам покрокові інструкції та пам’ятки щодо адаптації та подачі навчального матеріалу, важливі корекціийні прийоми, які необхідно використовувати в процесі дистанціийного навчання, виконання домашніх завдань з дітьми, які мають різні інтелектуальні можливості. У посібнику подано покрокові рекомендації батькам від корекційних педагогів та практичних психологів щодо оптимального навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в нових умовах навчання.11:29 20.03.2022
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
«Тихі» ігри або як зайняти дитину без надмірного шуму
Важливо пам’ятати, що чим молодша дитина, тим важче їй контролювати гучність своєї взаємодії із зовнішнім простором.11:24 20.03.2022