Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
Інформаційна хвилина «НАТО – минуле, майбутнє, сьогодення»
Інформаційна хвилина «НАТО – минуле, майбутнє, сьогодення»11:55 04.04.2025
Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
Інформаційна хвилина «НАТО – минуле, майбутнє, сьогодення»
Інформаційна хвилина «НАТО – минуле, майбутнє, сьогодення»11:55 04.04.2025
Новина з сайту: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Шосткинське вище професійне училище"
Впевнений крок до професійної майстерності
У групі 07-24 з професії «Верстатник деревообробних верстатів» відбулася поетапна атестація, яка стала важливим етапом у професійному зростанні здобувачів освіти. За результатами оцінювання теоретичних знань і практичних навичок, учні показали високий рівень підготовки, відповідальності та зацікавленості у своїй справі.11:47 04.04.2025
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
Емоційна стійкість дитини: шляхи розвитку
11:42 04.04.2025
Новина з сайту: Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
Привчаємо дитину вчасно виконувати домашнє завдання
11:40 04.04.2025
Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Деражнянської міської ради Хмельницької області
Чому дитина швидко забуває новий матеріал?
Ваша дитина вчить вірш, але вже наступного дня не пам’ятає його? Або після уроку здається, що все зрозуміло, та варто пройти кілька годин – і знання випаровуються? Давайте розберемося, чому так відбувається. Мозок дитини ще розвивається. Центри пам’яті, особливо в дошкільному та молодшому шкільному віці, працюють інакше, ніж у дорослих. Інформація швидко надходить, але так само швидко й забувається, якщо не закріпити її повторенням. Якщо дитина відволікалася під час пояснення або її щось тривожило, мозок просто не записав інформацію в довготривалу пам’ять. Концентрація уваги відіграє ключову роль у процесі запам’ятовування. Коли дитина отримує забагато нового матеріалу за короткий проміжок часу, мозок просто не встигає його опрацювати. Це схоже на перегляд фільму на подвоєній швидкості – багато деталей просто випадають. Мозок краще запам’ятовує те, що викликає емоції. Якщо матеріал здається дитині нудним або нецікавим, він сприймається як «неважливий» і швидко забувається. Саме тому діти краще пам’ятають історії, ніж сухі факти. Під час сну мозок обробляє та структурує інформацію. Якщо дитина мало спить або її сон неглибокий, нові знання не переходять у довготривалу пам’ять. Сон – це ключ до міцного запам’ятовування. Щоб допомогти дитині краще запам’ятовувати, варто використовувати повторення невеликими частинами, залучати різні канали сприйняття – слухати, дивитися, писати, проговорювати. Важливо зробити навчання цікавим, додати емоційний зв’язок та інтерактивні елементи. Також необхідно слідкувати за якістю сну та фізичною активністю дитини.11:33 04.04.2025