Протягом 2017-2018 н.р. учні школи брали участь у загальношкільних акціях:
1) активізація волонтерської роботи;17:39 26.02.2019
Протягом 2017-2018 н.р. учні школи брали участь у загальношкільних акціях:
1) активізація волонтерської роботи;17:39 26.02.2019
17:37 26.02.2019
Новина з сайту: Комунальна установа "Сколівський інклюзивно-ресурсний центр" Сколівської міської ради
Як проводять комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини або її законні представники.17:33 26.02.2019
17:32 26.02.2019
Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Богородчанської селищної ради"
Сьогодні 26 лютого 2019р. відбулось чергове засідання фахівців ІРЦ
Сьогодні 26 лютого 2019р. відбулось чергове засідання фахівців ІРЦ з метою узагальнення результатів комплексної оцінки потреб учнів Солотвинської загальноосвітньої санаторної школи- інтернату І-ІІІ ст.15:45 26.02.2019
Новина з сайту: Комунальна установа "Сколівський інклюзивно-ресурсний центр" Сколівської міської ради
Чому батькам дітей з особливими освітніми потребами слід звертатися до ІРЦ
Діти з особивими освітніми потребами мають отримувати якісну освіту та соціальну адаптацію в умовах інклюзивної освіти. Саме інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) спрямовані забезпечити права на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти дітей, які мають особливі освітні потреби. Під час навчання таких дітей потрібно враховувати їхні психофізіологічні можливості.15:19 26.02.2019
Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей"
Екскурсія на виставку "АгроВесна" у м. Києві
Здобувачі освіти по професії: "Тракторист-машиніст с-г виробництва, слюсар з ремонту с-г машин,водій автотранспортних засобів" та майстри виробничого навчання Важинський А.М. та Копейка І.П. , відвідали виставку "АгроВесна" у м. Києві.14:26 26.02.2019
Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Буської міської ради
ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ13:59 26.02.2019
Новина з сайту: Великоновосілківський професійний ліцей
26.02.2019р. викладач спецдисциплін Пічахчі В.М. разом з викладачем фізики Шавкуненко Д.В. провели урок на тему: «Джерела електричного струму. Генератор змінного струму» з учнями другого курсу, де з використанням ІКТ ознайомили учнів з будовою, роботою генераторної установки та фізичними процесами , що сприяють виникненню електричного струму. Урок викликав жвавий інтерес у учнів і сприяв якісному засвоєнню навчального матеріалу.12:45 26.02.2019
Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області
Проведений семінар-практикум для вчителів лікувальної фізкультури
26 лютого 2019 року, відповідно до плану роботи, на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для вчителів лікувальної фізкультури закладів загальної середньої освіти, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами «Організація роботи з рухової реабілітації дітей з особливими освітніми потребами».12:16 26.02.2019