School.org.ua
веб-сайти освітніх закладів України

Новини порталу School.org.ua

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Як налаштувати дитину на проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку

Напередодні проведення комплексної оцінки проговоріть з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки), домашню адресу, де проживає дитина, тощо. В день проведення комплексної оцінки створіть у дитини позитивний настрій. Налаштуй­те дошкільника на ігрову діяльність, а школяра - на спілкування з практичним психологом. Розрахуйте час так, щоб прийти завчасно, не поспішаючи, якщо потрібно переодягнутись і підготувати дитину. В день проведення оцінювання дитина повинна бути здоровою. У разі, якщо дитина за­хворіла, зателефонуйте в ІРЦ і попросіть перенести оцінку на інший день. Не переживайте за результати оцінки і сам процес. Пам'ятайте, що Ваші переживання та тривога передаються дитині. Під час обстеження не відволікайте дитину зауваженнями і репліками. У разі необхідності, дитині допоможе фахівець. В присутності дитини не говоріть «вона соромиться», «вона не любить вчити вірші, розповідати», «вона це не вміє», «вона при сторонніх людях не відповідає», тощо. Оцінка кожним фахівцем займає майже годину, тому при потребі візьміть щось перекусити та попити. Після комплексно/оцінки обов'язково похваліть дитину, навіть якщо вона відповідала гірше, ніж Ви очікували, адже це її перший самостійний іспит.

13:38 11.12.2018

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Перелік документів, необхідних для проведення комплексної оцінки

документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних пред­ставників. Як правило, це паспорти батьків або опікуна (копія: перша, друга сторінки, прописка), у разі опікунства - копія опікунського посвідчення.

13:36 11.12.2018

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Коли потрібно звертатися до фахівців ІРЦ

Інформація для батьків дітей з ООП стосовно потреби для звернення до фахівців ІРЦ Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

13:34 11.12.2018

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу

Що має робити вчитель у класі, де є діти з особливими освітніми потребами? Адже для 94% шкіл в Україні інклюзія — цілковито новий досвід. До 15 липня триває курс «Разом», що готує спеціалістів з інклюзивного навчання. Його створили громадські спілки «Освіторія» та «Бачити серцем». Про найважливіші методики ми запитали тренерів курсу — тифлопедагога, фіналістку Global Teacher Prize Ukraine, кандидатку педагогічних наук Наталю Гладких, очільницю громадської організації «Бачити серцем» Олесю Яскевич та засновницю проекту «ДивоГра», психолога Ганну Усатенко.

11:41 11.12.2018

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Індивідуальна навчальна програма

Що таке індивідуальна форма навчання? Хто має право на індивідуальне навчання? Що є підставою для організації індивідуальної форми навчання? Яким є порядок зарахування на індивідуальну форму навчання? Чи може дитина з особливим освітніми потребами навчатися за дистанційною формою навчання? Що таке індивідуальний навчальний план у контексті організації індивідуальної форми навчання? Як здійснюється оплата праці педагогічних працівників, які навчають учнів за індивідуальною формою навчання? Що таке індивідуальна програма реабілітації? Чому вчителям чи батькам важливо знати про цей документ? Де зазначається інформація про індивідуальну програму реабілітації? Хто складає індивідуальну програму реабілітації для дітей з інвалідністю ? Часто батьки дітей з особливими освітніми потребами плутають поняття індивідуальної програми розвитку та індивідуальної форми навчання.

11:38 11.12.2018

Новина з сайту: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами

Поки що нормативно не визначено переліку документації, яку має оформлювати асистент вчителя. Деякі уявлення щодо цього питання можна сформувати, керуючись посадовими обов’язками асистента вчителя, окремими нормативними документами та роз’ясненнями Як педагог, який має відповідну кваліфікацію, асистент вчителя адаптує навчальні матеріали з огляду на індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності кожної дитини з особливими освітніми потребами. Педагогічні працівники, ведучи відповідну документацію, планують свою роботу, забезпечують її облік та звітність.

11:37 11.12.2018

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Електрорадіотехнічний ліцей м. Полтави"

Директорські контрольні роботи

Продовжується написання учнями директорських контрольних робіт. 10.12.2018 року учні гр.№5 , що навчаються за професією "Електромонтер з обслуговування електроустановок" виконували ДКР з предмету "Спецтехнологія". 

10:06 11.12.2018

Код для вставки на сайт