School.org.ua
веб-сайти освітніх закладів України

Новини порталу School.org.ua

Новина з сайту: Львівський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості

Перший крок до успіху зроблений!

Готовність почати змінювати своє життя - перший крок до успіху. А взяти на себе відповідальність розпочати власний бізнес - справа складна,яка потребує постійного особистого розвитку, пошуку нових підходів, працездатності, впевненості і віри в себе, свої сили.

13:01 13.03.2019

Новина з сайту: Сквирський центр дитячої та юнацької творчості Сквирської міської ради Київської області

13.03.2019 - Слово Кобзаря озветься в душах

Таку назву мав районний культурно-мистецький захід, присвячений 205-ій річниці від дня народження Тараса Григоровича Шевченка для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти міста, який відбувся у Сквирському районному центрі дитячої та юнацької творчості. Під час заходу діти переглянули інсценізацію поеми «Тополя», виконували різні творчі завдання,  декламували вірші Великого Кобзаря.

12:13 13.03.2019

Новина з сайту: Лукашівська філія КЗ Близнюківський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області

СВЯТО 8 Березня

07 березня 2019 року  в нашій школі відбулося свято до Дня 8 Березня. Цей день був наповнений весняним, сонячним теплом, ніжними барвами квітів.Учні школи  подарували чудовий концерт. Своїми запальними танцями, піснями, вони вітали мам, бабусів, сестричок, учителів. У це прекрасне свято від усієї душі бажали любові, добра, успіхів.

09:54 13.03.2019

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Мирноградський професійний гірничий ліцей"

Регіональний смотр художньої самодіяльності

Сьогодні учні нашого ліцею прийняли участь у регіональному смотрі художньої самодіяльності, який відбувся  у Покровському професійному ліцеї

17:26 12.03.2019

Новина з сайту: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей"

Круглий стіл "Відкритий діалог: сучасна професійна освіта"

12 березня в рамках Тижня Відкритого Уряду України в МОНУ відбувся круглий стіл "Відкритий діалог: сучасна професійна освіта" за участі представників професійної освіти МОНУ та представників учнівського самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти з Житомирської, Одеської, Рівенської, Сумської, Харківської, Чернівецької, Чернігівської та Київської областей України. Житомирську область представляла Бабікова Дар'я - здобувач освіти ліцею, голова УР ліцею, голова учнівського самоврядування області. Дар'я піднімала на розгляд питання про підвищення стипендії, отримання статусу студентів та питання щодо ЗНО, а також достойно презентувала роботу УР в області.

16:30 12.03.2019

Новина з сайту: Комунальна установа "Сколівський інклюзивно-ресурсний центр" Сколівської міської ради

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу дитини

                                З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (далі – КС), на яку покладається виконання наступних завдань: збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР); проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП; проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання; створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище; надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини; визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг.   Склад КС визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП. До складу КС входять: У закладі загальної середньої освіти: постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчитель-предметник, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки (один з батьків) або законні представники (далі – батьки) дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо; У закладі дошкільної освіти: постійні учасники: директор або вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо. Загальне керівництво КС дітей з ООП покладається на директора або заступника директора з навчально-виховної роботи/вихователя-методиста, який несе відповідальність за виконання покладених на команду завдань та розподіл функцій між її учасниками. Однією з організаційних форм діяльності КС є засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року. За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання КС може будь-хто з її учасників. Головою засідання КС є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, вихователь-методист – в закладі дошкільної освіти. Відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів психолого-педагогічного вивчення дитини КС складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП  впродовж 2-х  тижнів з моменту початку освітнього процесу.  ІПР  погоджується батьками та затверджується керівником закладу освіти. КС переглядає ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби – частіше); у закладі дошкільної освіти – тричі на навчальний рік (у разі потреби частіше). Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП КС розробляє індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в закладі загальної середньої освіти та індивідуальний освітній план в закладі дошкільної освіти. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗЗСО 

14:39 12.03.2019

Код для вставки на сайт